פתרונות התאוששות מאסון בענן

פתרונות התאוששות מאסון בענן

כאשר המערכות הממוחשבות עליהן נמצא כל המידע שלכם נמצאות במקום אחד הן עלולות להיפגע משריפה, שיטפון או נזק בלתי הפיך שנוצר כתוצאה מנפילה, פגיעה או כל גורם אחר. חברת One1SaMBa מעמידה לרשותכם פתרונות ענן להתאוששות מאסון המאופיינים בגמישות מרבית ומותאמים באופן מדויק לצרכים העסקיים שלכם.

מהם היתרונות של פתרונות התאוששות DR?

בכל מקרה של אסון או בעתות חירום תוכלו לנצל את היתרונות הקיימים בשירותי הענן המתקדמים להתאוששות מהירה של החברה שלכם ולחזרה לשגרה פעילה כמה שיותר מהר. שירותים אלו כוללים גיבוי של המערכות מרחוק (עוד על גיבוי בענן), עמדות עבודה נוספות, אתר חלופי וכן אפשרויות תמיכה סביב השעון, כך שמדובר בחיסכון מכל ההיבטים ובמוגנות המיטבית לכל תרחישי האסון שניתן להתכונן אליהם.

התאמה מלאה לעסק

פתרונות התאוששות מאסון בענן מותאמים אישית לכל עסק, ארגון או חברה ומאפשרים זמינות מרבית וגישה מהירה למידע העסקי שלכם בעת הצורך, כך שבמקרה חירום או בעת אסון שפגע במערכות המידע שלכם, לא תיאלצו לספוג את ההשלכות ותוכלו לחזור כמה שיותר מהר לשגרת הפעילות היום-יומית התקינה.

כאשר כל המידע הרגיש עליו מבוססת החברה נמצא במערכות המחשוב, גובר צורך בגיבוי אשר יאפשר התאוששות מאסון והמשכיות עסקית במערכות המידע באופן יעיל ומהיר. לפרטים נוספים אודות פתרונות התאוששות מאסון בענן Disaster Recovery למניעת איבוד מידע עסקי, צרו עמנו קשר כעת – ונשמח לעמוד לשירותכם!

מלאו את פרטיכם ואחד ממומחי מחשוב הענן שלנו ייצור אתכם קשר בהקדם:

צור קשר