מכירת תוכנה ורישוי

מכירת תוכנה ורישוי

שירותי מכירת תוכנה ורישוי חוסכים בצורה משמעותית עלויות של תוכנות שונות הנדרשות לפעילות העסקית שלכם. One1SaMBa תתאים את המסלול הנכון לשימוש המיועד ותנהל עבורכם את מערך הרישוי לכל אורך הדרך, החל בבחירת המסלול ועד לרכישת רישיון השימוש בתוכנה והטמעתה בארגון. זאת תוך הבנה מלאה של הצרכים שלכם ובחירת הרישיון המתאים.

רישיונות תוכנה לעסקים במגוון תצורות:

  • רישוי OEM – מודל זה כולל את רכישת התוכנה במלואה לשם הטמעתה במוצרי החומרה או התוכנה של הארגון או החברה, כולל האפשרות להתאים את הרישיון לצרכים שלכם והזכות החוקית לשווק את התוכנה (או חלקים ממנה) כחלק מן התוצר המוגמר.
  • רישוי Perpetual – מודל בו ניתן לרכוש את הרישיון באופן חד פעמי ולהשתמש בתוכנה ללא הגבלת זמן. על מנת ליהנות מעדכוני תוכנה או שדרוגים, ייתכן ויידרש תשלום נוסף בעתיד.
  • רישוי Subscription – רכישת מנוי תקופתי, הכולל את קבלתם של עדכוני גרסה היוצאים לאורך תקופת המנוי וכן שירותי תמיכה על פי הסכם שירות ידוע מראש באופן המאפשר שימוש בתוכנה למשך כל התקופה.

שירותי מכירת תוכנה ורישוי מאת One1SaMBa מאפשרים לכם לקבל את הרישיון הנכון במחיר תחרותי במיוחד. לפרטים נוספים אודות רישיונות תוכנה לעסקים צרו עמנו קשר עוד היום, נשמח לעמוד לשירותכם!

מלאו את פרטיכם ואחד ממומחי מחשוב הענן שלנו ייצור אתכם קשר בהקדם:

צור קשר