שירותי אירוח אתרים ושרתים

שירותי אירוח אתרים ושרתים

אחסון ואירוח על השרתים של One1SaMBa חוסך מכם עלויות רכישה, הקמה, תפעול ותחזוקה של שרתים ומאפשר לכם להתרכז בפיתוח החברה שלכם.One1SaMBa  מזמינה אתכם להתקדם וליהנות משירותי ואירוח שרתים בחוות השרתים המאובטחת שלנו, כמו גם אחסון בענן על גבי שרתים מבוססי Linux או Windows.

אירוח שרתים

אירוח שרתים בחוות השרתים של One1SaMBa חוסך מכם את הדאגה לאבטחה, זמינות, רוחב הפס ומהירות התפעול, תוך יצירת חיסכון של עד עשרות אחוזים בעלויות, לעומת תפעול השרת בבית העסק עצמו.

אירוח אתרים

אחסון בענן בחוות השרתים המתקדמת שלנו חוסך מכם את עלויות ההקמה הראשוניות וכן את עלויות התפעול והתחזוקה השוטפים הנלווים לאחזקת שרתים פרטיים, במיוחד במקרים בהם הפעילות העסקית שלכם מתפרשת על פני סניפים הנמצאים במיקומים שונים.

כל האפשרויות ב Data Center מתקדם אחד

הודות למקצועיות המבוססת על 20 שנות ניסיון בתחום ולמחירים תחרותיים במיוחד, נוכל לספק לכם ייעוץ וליווי הדוק בבחירת שרתי האחסון המתאימים לצורך הטכנולוגי שלכם במדויק. אנשי הצוות המומחים שלנו יתאימו עבורכם פתרון כולל, החל בתכנון, דרך בניית התשתיות והתקנתן ועד לתחזוקה שוטפת, גיבוי ופתרונות אבטחה יעילים.

לפרטים נוספים אודות שירותי אחסון אתרים ואירוח שרתים, צרו עמנו קשר בהקדם ואנו נשמח להתאים עבורכם את פתרונות האירוח הנכונים.

מלאו את פרטיכם ואחד ממומחי מחשוב הענן שלנו ייצור אתכם קשר בהקדם:

צור קשר