שירות גיבוי בענן מחירים

כאשר מדובר בגיבוי נתונים, רוב האנשים, בין אם פרטיים ובין אם כאלה אשר עומדים בראש עסקים, חברות וארגונים, עשו את הצעד ועברו לגביו בענן.

כידוע, גיבוי בענן, טומן בחובו שורה ארוכה של יתרונות ובין היתר: גישה נוחה ופשוטה לכל המידע אשר מגובה על גבי הענן, מכל מקום בעולם, אבטחה גבוהה, נוחות ועלות נמוכה בהשוואה לפתרונות הגיבוי האחרים.

אז כמובן, שכל מי שמתעניין בנושא של גיבוי ענן, יתעניין תחילה בנושא של שירותי גיבוי בענן מחירים וכמובן, שהוא עתיד לגלות שטווח העלויות הינו רחב.

גיבוי בענן מחירים – הגורמים המשפיעים

ישנם לא מעט גורמים אשר משפיעים על המחירים של שירותי הגיבוי בענן ובין היתר:

• נפח האחסון – ככל שהנפח הנדרש הינו יותר גבוה כך גם המחיר של השירות יהיה בהתאם, גבוה יותר.

• תקופת המנוי – בדרך כלל ככל שהמנוי יהיה לתקופה יותר ארוכה, גם המחיר החודשי יהיה נמוך יותר.

• מיקום השרתים – האם השרתים של החברה הנבחרת ממוקמים בישראל או במדינה אחרת ובאיזו מדינה.

• חבילת הגיבוי – מה כוללת חבילת השירותים, ככל שהחבילה תכלול יותר שירותים, כך ברוב המקרים, המחיר יהיה גבוה יותר.

כמובן, שכדאי לבחון בקפידה את כל האפשרויות המוצעות ולמרות שסביר להניח כי הפרמטר של גיבוי בענן מחירים ישפיע על הבחירה, כדאי לשים דגש גם על כל שאר הפרמטרים, אשר יבטיחו שהשירות אותו תקבלו אכן יענה על מלוא הדרישות והצרכים שלכם.

מענה על הדרישות והצרכים

חשיבותם של שירותי גיבוי בענן הינה גבוהה במיוחד ובעיקר עבור חברות וארגונים ולכן, חשוב לא להסתנוור ולמהר ולבחור שירות מסוים רק בגלל מחירו האטרקטיבי במיוחד.

לצד, גיבוי בענן מחירים, ישנם עוד לא מעט פרמטרים אשר אמורים להשפיע על הבחירה ולמעשה, להבטיח למשתמשים ליהנות מהגנה מקסימאלית על כל המידע המאוחסן במערכות הממוחשבות וגישה נוחה ומהירה לאותו המידע.

אם גם אתם מעוניינים בשירותי ענן איכותיים, מקצועיים ומותאמי צרכים, אל תהססו ליצור קשר כבר היום עם One1SaMBa וליהנות, לצד שאר פתרונות המחשוב המתקדמים, גם משירותי גיבוי ענן מקצועיים, במחירים אטרקטיביים.

צור קשר