יותר מתקדם: שירותי ענן מומלצים 

יותר מתקדם: שירותי ענן מומלצים 

אין ספק שהמחשבים כיום חזקים יותר, מהירים יותר, כמעט אפשר לומר אפילו נבונים יותר. אבל הדברים לא מסתכמים רק בזאת. המחשוב מתקדם כיום בכיוון אחד, שאי אפשר להתעלם ממנו. הכיוון הזה הינו שירות בענן. חשוב לדעת כי שירותי ענן מומלצים כוללים מגוון רחב של פתרונות. מגוון רחב של יכולות. רוצים גם אתם להתקדם? נסביר כעת מהם השירותים הללו, שלוקחים אתכם אל העתיד.

שירותי ענן מומלצים לעסקים, מיילים ופקסים מתקדמים

אנו הראשונים שנסכים לומר כי פתרונות ענן מסוימים יכולים להתאים גם לאנשים פרטיים. אך ללא ספק, את מיטב של השירותים המתקדמים הללו, של שירותי ענן מומלצים מפיקים העסקים. אז על מה בעצם מדובר: בין היתר, ניתן להעביר את המייל לענן. זה לא רק מארגן את הדברים וחוסך משאבי מחשב. זה גם הרבה מעבר לכך. למשל, בנוסף אפשר להטמיע טכנולוגיה שמייתרת את הפקס וגם חוסכת סידור ניירת, תיוק וכיוצא בזה. כלומר פקסים שמרבים לשלוח אליכם, כבר לא יתקבלו בנייר. במקום זאת, אתם מקבלים ישירות לתיבת המייל. קל למיין, לארגן, לתייק, למחוק ולענות.

גיבוי אוטומטי, שיווק והתאוששות מאסון

בעזרת גיבוי בענן, אפשר לדעת כי תמיד, הנתונים והמידע העסקיים שמורים וללא פגע. בעזרת שירותים חיוניים, אפשר להתאושש מאסון, מנפילת מתח, פגיעה ברשת המחשבים, תקלות שונות. אפילו מרכזיות תקשורת פועלות כיום בענן, שלא לדבר על אירוח אתרים מרחוק. ואם זה לא מספיק, הרי שאפשר לבצע דיוור והעברת מסרים שיווקיים בשילוב ענן. גם אתם יכולים בקלות לוותר על שימוש בשרתים והכל, בזכות שירותי ענן מתקדמים.

שירות בדיוק לפי הצורך

בדיוק כפי שפעם היו תופרים חליפות לפי מידה, כך היום ניתן לקבל שירותי מחשוב וענן ממש לפי הצורך. יש שירותי ענן מומלצים שיתאימו לחברה קטנה. יש שירותים שיתאימו יותר לחברה ענקית או לעסק שנמצע בהתפתחות. יש שירותים שיתאימו לעסקים חדשים ויש כאלה שיתאימו לעסקים בעלי מרכזי רווח מבוזרים או לעצמאים. לא משנה מהו השירות הנחוץ לכם, כל הפתרונות במקום אחד. One1samba פתרונות מחשוב מתקדמים, לרבות שירותי מחשוב ושירותי תוכנה בדיוק לצרכים שלכם.

שתף אותנו

Facebook
Twitter
LinkedIn

צור קשר