לייעל את העבודה בעזרת שירותי ענן לעסקים קטנים

אם בעבר עסקים שעבודתם לא היתה קשורה למחשוב כמעט שלא היו עושים שימוש במחשב, היום הדברים כבר אינם כך. היום גם עסקים שתחומם אינו קשור למחשוב עדיין מחזיקים תוכנות וקבצים, שומרים מסמכים רבים במחשב. התקשורת בכלל והתקשורת האינטרנטית בפרט היא כלי מרכזי וחשוב בעבודה. אמצעי תקשורת באיכות גבוהה שממוקמים פיזית בחברה דורשים תחזוקה רבה. שירותי ענן לעסקים קטנים הופכים את הכל לקל ופשוט יותר. את שמירת הקבצים והמסמכים במחשבי החברה שגורמת להכבדה עליהם מחליף הענן, שמירת כל המסמכים באינטרנט.

לגשת למסמכים מכל מחשב

שירותי ענן לעסקים קטנים מאפשרים עבודה קלה וגמישה יותר. העובד רוצה להמשיך בעבודה מהבית? הוא נזכר שיש דבר ששכח לעשות או שיש שיחה חשובה שהוא רוצה לבצע עם לקוח מהבית? הטכנולוגיה של מחשוב ענן מאפשרת לו לגשת לחומר הרלוונטי מכל מחשב, זאת כמובן כל עוד יש לו הרשאה לכך. האפשרות לגשת לחומר רק ממחשבי החברה מגבילה אתכם משמעותית ועם שירותי הענן המתקדמים והבטוחים שישנם גם אין כל סיבה לעשות זאת.

גיבוי מסמכים עם שירותי ענן לעסקים קטנים

שירותי ענן לא רק מאפשרים גמישות, אלא גם ביטחון. כאשר קבצי החברה נמצאים בענן, הם למעשה מגובים ואתם יכולים להיות בטוחים שגם אם משהו חלילה משתבש במחשבי החברה, אם ישנה מחיקת קבצים במחשבים עצמם, כל החומר קיים ומגובה בענן כך שניתן לגשת אליו ללא בעיה.

מרכזיית IP שנמצאת בעננים

גם את המרכזיה שלכם אתם יכולים לקבל בתור אחד מתוך מגוון שירותי ענן לעסקים קטנים. המרכזיה היא מרכזיית IP שאינה דורשת טלפוניה על כל הסרבול הנובע מכך אלא היא פועלת באמצעות רשת האינטרנט ומופעלת מרחוק באמצעות ענן. כך אתם יכולים להגדיר מהו סדר גודל של המרכזיה לה אתם זקוקים והיא כוללת שירותים כמו ניתוב דינמי של שיחות, אפשרות לחיוג ישירות מהמחשב, ביצוע שיחות ועידה ועוד- הכל בהתאם לצרכים שלכם.

רוצים להתקדם ולעבור לשירותי ענן לעסקים קטנים התפורים בדיוק לפי המידות שלכם? אנו בחברת One1SaMBa בניהולו של יובל טל מעמידים לרשותכם מגוון פתרונות ענן על פי הצרכים שלכם ונשמח לייעץ ולענות על כל שאלה.

צור קשר